Воркшоп з удосконалення вищої освіти для забезпечення інклюзивності, доступності та академічної свободи
Протягом 16 – 20 жовтня 2023 року в KTH Королівському технологічному інституті (Стокгольм, Швеція) відбувся Воркшоп, присвячений удосконаленню вищої освіти для забезпечення інклюзивності, доступності та академічної свободи.
Учасники воркшопу активно досліджували стратегію організаційного розвитку в KTH Королівському технологічному інституті. Основний акцент був зроблений на удосконаленні освітнього процесу та підтримці якості освітніх програм. Представлені матеріали та досвід стосувалися впровадження сучасних підходів до навчання, зокрема цифровизації та інклюзивності. Учасники аналізували стратегії успішних університетів у цих аспектах та ділилися практичними прикладами реалізації. Обговорення також стосувалося забезпечення якості навчальних програм та підтримки якості освіти в цілому, що включало в себе розгляд інструментів та методів оцінювання.
Учасники активно вивчали процеси забезпечення якості вищої освіти в Швеції та розглядали інклюзивні підходи в освіті. Особлива увага приділялася стратегіям досягнення високої якості освіти та наукових досліджень. Дискутували про методики та практики, що застосовуються в шведських університетах для забезпечення якості освіти, а також про впровадження інклюзивних підходів у навчальний процес. Учасники аналізували успішні практики та досвід з цих питань, спільно шукали ефективні методи підвищення якості та доступності освіти для всіх категорій студентів.
Представники університетів детально вивчили процес діджиталізації та впровадження ідей сталого розвитку в освіту. Вони обговорювали не лише теоретичні аспекти, а й ділилися практичним досвідом щодо розроблення відповідних політик, підходів та інструментів для впровадження цих ідей на практиці. Учасники висловлювали свої думки та ідеї щодо того, як забезпечити успішну інтеграцію цифрових технологій та принципів сталого розвитку у навчальний процес. Це сприяло обміну кращими практиками та розширенню уявлення про можливості модернізації освіти з урахуванням сучасних вимог та викликів.
Члени робочих груп уважно обговорювали курси та освітні програми, де запроваджені ініціативи мали найширшу імплементацію, ділячись кращими практиками. Вони також детально вивчили інституційну стратегію цифрової трансформації вищої освіти, аналізуючи її ефективність та можливості впровадження. Обговорення допомогло зрозуміти ключові аспекти інтеграції цифрових технологій у навчальний процес та сприяло обміну досвідом між учасниками.
Під час зустрічей також були обговорені матеріали з інклюзивного навчання та викладання, які будуть використані в мультиінституційному інклюзивному віртуальному кампусі. Завершилася зустріч з подякою KTH Королівському технологічному інституту за проведення воркшопу.